چرا زرتل گزینه‌ی اول کسب‌وکارها برای برون سپاری خدمات ارتباط با مشتریان است؟

زرتل این امکان را برای کسب‌وکارهای مختلف فراهم می‌کند که به‌جای صرف هزینه‌ی هنگفت و زمان طولانی بابت راه‌اندازی مرکز تماس، انرژی و هزینه‌شان را صرف توسعه‌ی کسب‌وکار خود کنند و با خیال راحت پاسخ‌گویی به مشتریان و وفادارسازی آن‌ها را به زرتل سپارند.
پرسشی که در اینجا مطرح می‌شود، این است: «چگونه زرتل عهده‌ی این امر مهم بر‌می‌آید؟» در ادامه، با برشمردن ویژگی‌های مهم زرتل به این پرسش پاسخ می‌دهیم.

بهره‌مندی از سیستم‌های یکپارچه و جامع ارتباطی

زرتل سیستم یکپارچه‌ی IVR و CRM بهره‌ می‌برد. ویژگی‌های مهم این سیستم یکپارچه عبارت‌اند از: توزیع هوشمند تماس‌ها، برخورداری از سیستم‌های پاسخ‌گویی خودکار، قابلیت اتصال راحت و منعطف در مدیریت ارتباطات با مشتری، پشتیبانی از قابلیت مدیریت چندرسانه‌ای برای مشتریان، پاسخ‌گویی به تماس‌ها از هر نقطه و ازطریق بستر شبکه و اینترنت با IP-Phone و Soft-Phone و قابلیت دورکاری، امکان نظارت لحظه‌ای بر وضعیت مرکز تماس و… .
علاوه‌براین، زرتل سامانه‌ی جامع گزارش‌های BI نیز برخوردار است که امکان مشاهده‌ی گزارش‌ها به‌صورت آنلاین و آفلاین، انعطاف‌پذیری چشمگیر در ایجاد گزارش‌های جدید، بهره‌مندی از داشبردهای وضعیت مرکز تماس، مدیریت مشتریان و محصول، دسترسی به پنل‌ها روی اینترنت و امکان استفاده از Tableau به‌عنوان BI را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند. درکنار این‌ها، زرتل سیستم جامع ارزیابی و مدیریت کارشناسان نیز استفاده می‌کند. این سیستم جامع از به‌روز‌ترین سیستم‌های ارزیابی و بهبود برخوردار است و بهبود و بهینه‌سازی مستمر عملکرد کارشناسان را در پی دارد.

کیفیت درخورتوجه تجهیزات زرتل

ارائه‌ی خدمات باکیفیت، علاوه ‌بر تخصص و دانش فنی ‌‌و حرفه‌ای به تجهیزات حرفه‌ای نیز نیازمند است. در این مسیر، زرتل از بهترین تجهیزات استفاده می‌کند. تجهیزات زرتل به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و زیرساختی در نوع خود بهترین است. این تجهیزات عبارت‌اند از: هدست‌های نویزگیر (ضدصدا) با استانداردهای بین‌المللی مرکز تماس، ارگونومیک‌ترین تجهیزات برای کارشناسان، رعایت استانداردهای HSE مناسب برای مرکز تماس، استفاده از سِرورهای قدرتمند شرکتHP، زیرساخت مجازی‌سازی به‌منظور استفاده‌ی بهینه از منابع پردازشی، Core Room اختصاصی و استاندارد. همچنین، زرتل به تجیهزات روتینگ و سوییچینگ شرکت Cisco مجهز است که قابلیت دسترسی ۹۹.۹۹ درصدی و ایجاد ارتباطات خارجی و داخلی ازطریق تکنولوژی‌های MPLS اینترنت، اینترانت، وایرلس نقطه‌ به‌ نقطه را دارد. سیستم‌های پشتیبانی این شرکت نیز سیستم برق پشتیبان (UPS)، بک‌آپ‌گیری از تمام داده‌ها، پشتیبانی ۲۴ ساعته از زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را شامل می‌شود.

تربیت و به‌کارگیری نیروی متخصص و حرفه‌ای

رسالت زرتل، تنها به ارائه‌ی خدمات باکیفیت به سازمان‌ها ختم نمی‌شود. یکی از رموز موفقیت زرتل در حوزه‌ی ارائه‌ی خدمات ارتباط با مشتریان، به‌کارگیری نیروی متخصص و دانش‌آموخته است. می‌توان گفت این شرکت در این مسیر، یکی از شرکت‌های سخت‌گیر است و نیروهای حرفه‌ای را در آکادمی ویژه‌ی خود تربیت می‌کند و آنان پس از کسب گواهینامه‌ی کسب مهارت حرفه‌ای، اجازه می‌یابند در زرتل فعالیت کنند. بی‌شک، تربیت نیروی حرفه‌ای مسلط به دانش روز در حوزه‌ی ارتباط با مشتری یکی از اهرم‌های موفقیت زرتل و مشتریانش است. پس اگر شما نیز به وفادارسازی مشتریانتان فکر می‌کنید یا به‌دنبال راهی می‌گردید تا با مشتریانتان ارتباط حرفه‌ای برقرار کنید، زرتل به‌عنوان بال سازمان شما می‌تواند تجربه‌ی کاربری لذتبخشی برای مشتریانتان ایجاد کند.

    شركت تست عضو شورای شركتهای مشاوره و پژوهشی وزارت نیرو با استفاده از نیروهای مجرب و متخصص فعالیت خود را در زمینه مشاوره و ارائه خدمات مهندسی طراحی و نظارت بر پروژه های ایستگاهها و خطوط فوق توزیع و انتقال و پروژه های تولید و توزیع صنعت برق و صنایع وابسته از سال 1370 آغاز نموده است.

    آدرس:

    شیراز، خیابان تست - کوچه 72 - پلاک 92 - ساختمان لاندا

    شماره تماس:

    001234656789

    ایمیل:

    info@company.com