راه حلی نو برای ارائه خدمات از راه دور
در زمانهای حساس، دورکاری میتواند سازمان را از به هدر رفتن منابع مانند زمان نیروی انسانی و یا هزینه مکانی برای دفتر مصون کند و حفظ ارتباطات نیروی انسانی با مشتریان و مخاطبان سازمان از مهمترین ارکان دورکاری یا کار در منزل میباشد. هر مشتری جدید در وهله اول برای سازمانهای مشتریمدار، فرصت لذت بردن از حل مسئلهای تازه یا برقراری ارتباطی جدید ایجاد میکند. سیستمهای مرکز ارتباطات پیشرفته زرتل، پیشرو در فن آوری ارتباط با مشتری، یک راه حل یکپارچه ارتباطی را ارائه میدهد که عملکرد را بالا میبرد و سطح جدیدی از بهرهوری و کارایی را پایه گذاری میکند.