خدمات

نرم افزار مرکز تماس

تمام این امکانات و بسیاری دیگر نمونه هایی از خدمات جالب توجه مرکز تماس زرتل برای مشتریان خود است. اما حتی اگر سرویسی مورد نیاز باشد که زرتل تعبیه نکرده باشد با برنامه نویسی ساده با یک زبان استاندارد، امکان گسترش و توسعه سیستم طبق نیاز شما به راحتی قابل دسترس است.

  • پایداری بالا
  • امنیت بالا
  • مستندات کامل
  • گزارشات کامل
  • پشتیبانی قوی
  • تنظیم آسان
  • پشتیبانی از تماس زیاد
  • ارتباطات یکپارچه
  • وب سرویس جامع
  • توسعه پذیری بالا

طراحی انواع سناریو با دو ابزار قدرتمند:

نرم افزار مرکز تماس زرتل دارای قوی ترین سامانه طراحی اسکریپت IVR به صورت Workflow با قابلیت های ارتباط و اتصال یکپارچه (Unified Communication) بوده و نیز از ساختارهای طراحی IVR به صورت درختی و سرویس محور برای کاربران، بدون نیاز به دانش فنی در خصوص سامانه پشتیبانی می نماید.

  1. 1
    ارائه سامانه به صورت وب و ویندوزی

    ارائه سامانه بصورت تحت وب و نرم افزار ویندوزی بصورت همزمان امکانات گسترده ای به ارمغان می اورد، بخش تحت ویندوز امکاناتی همچون ارتباط امن و ساده با پایگاه داده های فعلی سازمان و همچنین سرعت بالا در دسترسی به انواع فایل ها را فراهم می آورد و در عین حال ، تلفن تحت وب محدودیت مکانی را برای اوپراتور ها از بین خواهد برد (WebRTC) و اوپراتور های شما از روی مرورگر و وب سایت و از منزل یا هر مکانی می توانند به فعالیت خود بپردازند.

  2. 2
    تطابق با سیستم تلفنی فعلی شما

    نرم افزار مدیریت تماس زرتل به سازمان امکان می دهد تا با عدم تغییر در ساختار آنالوگ و TDM موجود سازمان و پشتیبانی کامل از قابلیت های قبلی از ویژگی های یک مرکز تماس نرم افزاری نیز بهره مند شود. به گونه ای که اگر سازمان از مرکز تلفنی مثل پاناسونیک و یا برند های دیگر استفاده می کند سامانه مرکز تماس زرتل بدون تغییر در آن ساختار و تحمیل هزینه های گزاف با همان امکانات موجود تمام قابلیت های جدید خود را ارئه می نماید،برای مثال سامانه زرتل حتی داخلی های آنالوگ پاناسونیک را درون گروه های خود قرار داده و همانند یک داخلی Voip با آن برخود می نماید ، لذا شما هزینه ای جهت تغییر سخت افزار های خود پرداخت نخواهید کرد.

  3. 3
    پشتیبانی از فرم‌ساز قدرتمند تحت وب

    نرم افزار مدیریت تماس زرتل به امکان اتصال به سامانه تحت وب زرتل 360 امکان ساخت انواع فرم های تیکت، تماس، مخاطب و یا هر فرم مورد نظر شما را با پشتیبانی از فرم ساز قدرتمند این سامانه در اختیار سازمان قرار میدهد و این یکپارچگی حتی امکان تکمیل فرم بصورت تلفنی و بدون کمک گرفتن از اپراتور را نیز فراهم می آورد.

  4. 4
    یکپارچگی روند تماس با فرآیندهای سازمانی

    زرتل با پشتیبانی از دو سیستم فرآیند ساز، یکی برای ساخت روند تماس و دیگری برای ساخت فرآیند های گردش کار سازمانی و یکپارچه سازی این دو ، تجمیع و ساده سازی ارتباطات بیرونی و درونی سازمان را متحول کرده است. سازمانی را تصور کنید که برای هیچ نوع خدماتی مراجعه حضوری را الزامی نمیداند و مخاطبانش تنها از طریق درگاه های ارتباطی بهترین خدمات را در سریعترین زمان دریافت می نمایند.

لیست ماژول های نرم افزار مرکز تماس زرتل

  • توزیع خودکار تماس ACD
  • مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
  • مرکز تلفن پیشرفته شبکه ای IP-PBX
  • اتصال به تلفن گویا هوشمند
  • تلفن نرم افزاری Softphone
  • فرم‌های هوشمند FORMS & PDS
  • اتصال به سامانه پیام کوتاه SMS Server
  • سیستم گردش کار (و اسناد) Workflow
  • مدیریت مخاطبین Contact Manager
  • ابزار تبدیل متن به صوت TTS
  • گفتگوی آنلاین Chat
  • پنل کاربری اپراتور Agent Panel
  • والبرد Wall board
  • صندوق صوتی Voicemail
  • گزارش ساز Report Generator
  • ربات تماس گیر خودکار Autodialer

داشبوردها و گزارشات مرکز تماس

مرکز تماس زرتل با وجود انواع داشبورد های مدیریتی و امکان اختصاصی سازی داشبورد های مورد نظر،نظارت کامل بر اپراتور ها و جریان ها و روند های ارتباطی سازمان را فراهم آورده و قابلیت نمایش آنلاین اطلاعات وداده ها را به مدیر و کاربران ناظر خواهد داد. برای مثال مدیر می تواند متوجه شود روزانه چه میزان تماس دارد ، ساعت های شلوغ تماسی چه ساعاتی هستند و یا میانگین تماس ها در هر ساعت چه تعداد تماس بوده است، کدام اپراتورها بیشترین تماس ها رو پاسخ داده اند ، تماس گیرندگان از کدام اپراتور ها راضی تر هستند ، بیشترین تماس های ناموفق در چه زمان هایی هستند ، بیشترین درخواست های تکراری تماس گیرندگان چیست ، بیشترین تماس گیرندگان از چه منطقه ای هستند ، بیشترین تعداد نفرات در صف انتظار چه تعداد بوده است، بیشترین و میانگین زمان انتظار چه مقدار بوده است ، میانگین مکالمات در روز چقدر بوده ، میانگین مکالمه هر اپراتور چقدر است ، طولانی ترین تماس مربوط به چه کسی بوده و ده ها گزارش و نمودار دیگر.

  1. 1
    محیط یکپارچه

    کاربران در یک محیط به تمام امکانات سیستم ( تلفن، فکس ها، ایمیل ها ، فایل ها … ) دسترسی خواهند داشت که باعث می شود محیط کار سریع و بسیار کاربر پسند باشد.

  2. 2
    ارتباطات داخلی

    اپراتور ها از انواع روش ها همچون چت کردن با یکدیگر در ارتباط خواهند بود و به وقت نیاز موارد مورد نظر خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و بازدهی سازمان شما را ارتقاء خواهند داد.

  3. 3
    نمایش خودکار اطلاعات تماس گیرنده

    قابلیت ارسال پرونده و اطلاعات شخص تماس گیرنده به سیستم های دیگر همچون CRM برای بازخوانی خودکار فرم ها بر روی کامپیوتر کاربران به منظور صرفه جویی در زمان اپراتور ها و افزایش دقت در پاسخگویی بر حسب اطلاعات قبلی از تماس گیرنده.

  4. 4
    بالانس گروه اپراتور ها

    سامانه به صورت هوشمندانه در صورت ایجاد ترافیک بالا در یکی از گروه های تماسی سازمان و وجود اپراتور های آزاد در گروه دیگر، اپراتور های آزاد و مجاز از گروه اول را به گروه دوم انتقال می دهد تا حجم تماس دو گروه متعادل شود.

خدمات روابط با مشتریان

  • خدمات تماس
  • باشگاه مشتریان
  • راهکارهای چندزبانه
  • خدمات پشتیبانی
  • چت آنلاین
  • ورود و تکمیل اطلاعات

خدمات فروش

معرفی محصول

ممکن است با توجه به استراتژی سازمان‌تان، برای تولید محصول یا خدمتی جدید برنامه ریزی کرده باشید. زمانی که در نظر دارید محصول خود را روانه بازار کنید، نیاز خواهید داشت که با مشتریان خود ارتباط گرفته و محصول را به آنها معرفی کنید. برای معرفی محصول، شما از یک راه ارتباطی مانند تلفن، ایمیل، پیامک و … استفاده می‌کنید و سعی می‌کنید میزان آگاهی به محصول را در بین مخاطبان هدف خود بالا ببرید. معمولا معرفی محصول از طریق تلفن کارآیی بیشتر و نتیجه بهتری به همراه دارد.

بازاریابی و فروش تلفنی

در دنیای امروز هنوز ارتباط تلفنی بیشترین تاثیر را بر نرخ تبدیل فرصت ها به مشتری دارد. شما به عنوان سازمانی که محصول یا خدمتی ارائه می‌دهید اصلی‌ترین هدف‌تان برای بقای سازمان افزایش فروش است. برای افزایش فروش، باید با تعداد بیشتری از مخاطبانی که گمان می کنید به محصول شما نیاز دارند، ارتباط برقرار کنید. این روش هم در کشورهای پیشرفته هم در کشورهای در حال توسعه به علت قابل اندازه گیری بودن و بالا بودن میزان موفقیت در رسیدن به اهداف رواج دارد. بازاریابی تلفنی عموما با این فرض برنامه‌ریزی و طراحی می‌شود که مخاطب از وجود محصول بی خبر است و یا نمی‌داند محصول بهتری برای استفاده وجود دارد.

خدمات بهبود کیفیت

کیفیت به معنای میزان برآورده شدن الزامات و خواسته‌های مشتری و مصرف کننده‌های شماست. بهبود و سنجش کیفیت در هر واحدی از سازمان باید توسط کارشناسان متخصص واحد کیفیت انجام شود. مرکز تماس، از جمله واحدهایی است که کیفیت آن باید با روش‌های مهندسی شده سنجیده شده و به روش‌های مختلف و استاندارد بهبود یابد. اهمیت این موضوع به دلیل ارتباط مستقیم کارشناسان مرکزتماس با مشتری و در نتیجه میزان فروش و کسب درآمد سازمان است. بهبود و سنجش کیفیت دارای دو قسمت مجزا است که هرکدام تعریف و عملکردی متفاوت از یکدیگر دارند.

کنترل کیفیت

همانطور که از نام آن پیداست، کیفیتِ فرایند را بعد از اجرای آن از نظر ویژگی‌های مورد انتظار کنترل می‌کند. کنترل فرآیند منجر به خروجی اطلاعات در خصوص کیفیت کار انجام شده تا در صورت وجود هرگونه نتیجه نامطلوب مدیریت مجدد بازنگری شود. در واحد مرکزتماس، کنترل کیفیت به معنا شنود و نظارت بر تماس کارشناس با مخاطب یا مشتریان سازمان است تا نحوه پاسخگویی از نظر استانداردهای شیوه برقراری ارتباط با مشتریان ارزیابی شود.

تضمین کیفیت

استراتژی است که به وقوع پیوستن فرآیند همراه با کیفیت مطلوب را تضمین می‌کند. به همین سبب همیشه قبل از اجرای کار مورد نظر ارائه می‌شود. در مراکزتماس واحد تضمین کیفیت ، استراتژی را طراحی می کند تا مشتری از نحوه برقراری ارتباط با سازمان حداکثر رضایت را داشته باشد و بیشترین سود با کمترین هزینه از طریق مرکزتماس برای سازمان به وجود بیاید. بر اساس این استراتژی، سازمان افراد را آموزش داده و روند اجرای کار را طراحی می کند. طراحی این فرآیند در واحد مرکزتماس براساس ارزش، اهداف و چشم‌انداز سازمان است تا سطح خدمت رسانی به مشتریان را تا حد امکان بالا ببرد.

زرتل

با تیم متخصص برای بهبود کیفیت خدمات مشتریان و مرکز تماس سازمان شماست

بررسی تمام فرآیند خدمات مشتریان و مرکز تماس سازمان از نظر ویژگی‌های کمی و کیفی
طراحی فرآیند بهینه توسط متخصصان حوزه کیفیت
نظارت بر کیفیت انجام کار براساس پارامترهای ارزیابی
طراحی فرم‌های ارزیابی براساس استانداردهای روز دنیا
گزارش دهی متناسب با سبک و سلیقه برند و سازمان

    شركت تست عضو شورای شركتهای مشاوره و پژوهشی وزارت نیرو با استفاده از نیروهای مجرب و متخصص فعالیت خود را در زمینه مشاوره و ارائه خدمات مهندسی طراحی و نظارت بر پروژه های ایستگاهها و خطوط فوق توزیع و انتقال و پروژه های تولید و توزیع صنعت برق و صنایع وابسته از سال 1370 آغاز نموده است.

    آدرس:

    شیراز، خیابان تست - کوچه 72 - پلاک 92 - ساختمان لاندا

    شماره تماس:

    001234656789

    ایمیل:

    info@company.com